egyéves terv

 2010.01.22. 13:51

Rájöttem, hogy engem rengeteg dolog érdekel (amiket szívesen tanulnék is), csakhogy mindhez kell valami olyan készség, aminek híján vagyok. Pl. a szobám berendezésén való gondolkodás közben kitaláltam, hogy utánanézek a lakberendező sulinak, mert ez is érdekelne...de oda kéne a rajztudás, amivel én nem rendelkezem (ez enyhe kifejezés, kurvára nem tudok rajzolni, a max egy pálcikaember, de még az is ronda lenne...).

A másik valami tördelős-korrektúrás dolog. Na, itt meg számítógépes tudás kéne, meg kurva nagy kitartás, mert azt hallottam megbízható forrásból, hogy elég húzós a korrektorok élete...

Szívás. Azért nem adom fel, LESZ álomállásom. Egy év, és meglesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://citrombaharapott.blog.hu/api/trackback/id/tr831692672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása