Semmi értelme.

 2009.10.27. 14:53

Unok a szaros mindennapjaimról írni. Kit érdekel? Úgy értem, hogy az a baj, hogy engem nem érdekel már. Sose fejtek meg vele semmit. Újraolvasni majd évek múlva fogom (lehet, hogy soha), és akkor is max a magam szórakoztatására (mert biztos jókat fogok mosolyogni egykori önmagamon). Semmi értelme.

A bejegyzés trackback címe:

https://citrombaharapott.blog.hu/api/trackback/id/tr681479001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsigaBige 2009.10.27. 15:05:44

Öööööö...12 éves koromtól írtam naplót (az elmúlt pár évben csak 1-2 bejegyzést csináltam), de most annyira vicces visszaolvasni azokat a butuska dolgokat...és ráadásul nagyon sokminden van, amikre nem is emlékeznék már, az életemből, ha nem írtam volna le. Szóval örülök, hogy írtam. Most már nincs kedvem hozzá, pedig jó lenne folytatni.

citromba harapott lány 2009.10.27. 16:55:55

Igen, én is írtam még kamaszkoromban rendes naplót, de az más volt. Most kissé óvatosan írok le dolgokat, mert mi van, ha olyan találja meg, akinek nem szívesen árulnám el a zűrös magánéletem részleteit...így viszont nem valósul meg a naplóírás valódi célja, vagyis hogy kiadjam magamból, aminek ki kell jönnie. Ezért érzem néha visszásnak a blogolást. Egyszer biztos eldöntöm végre, hogy akarom-e ezt még folytatni vagy sem...addig meg néha jön egy ilyen kirohanás;)
süti beállítások módosítása