Nyugalom

 2009.12.23. 13:40

Nem hittem el, de megtörtént. Tegnap estefelé egyre rosszabbul lettem. A takony ráült az agyamra és nyomta, és rázott a hideg. Egy porcikám se kívánta a sportolást, de megvettem azt a hülye bérletet, és le kell járni. Így hát, fogtam magam, és elmentem. Elég szarul bírtam a dolgot, a közepe táján alig kaptam levegőt, meg a négy napos kihagyás se tett jót valószínű, viszont utána...utána olyan hulla voltam, hogy azt hittem nem bírok majd haza vánszorogni csepelre. Legnagyobb meglepetésemre bírtam, sőt tök jól lettem, hirtelen elmúlt a hidegrázás, a fáradtság, minden. Úgyhogy lehet, hogy pont az egész hétvégi döglés nem tett jót. Még a hátfájásom is enyhült. Ma este megyek megint, aztán legközelebb szombaton.

Ma még veszek néhány dolgot, megyek kozmetikushoz, és utána az edzés, szóval hazaérek vagy 11-re. Viszont otthon annyira jó aludni...még mindig ott a legjobb. Szerintem egész életemben így lesz.

Egyébként meg boldogat mindenkinek, nagy zabálásokat, sok bejglit!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://citrombaharapott.blog.hu/api/trackback/id/tr701617901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása