nyekk

 2010.01.19. 13:00

Basszus, nehéz dolog a bicaj vásárlás. Rájöttem, hogy nagyon szeretnék holland biciklit, mert olyan szépek, elegánsak, és kényelmesek, csakhogy van egy nagy hátrányuk, mégpedig, hogy nehezek, mint a sózsák. Nekem meg aluvázas kellene, mert valószínű minden nap fel kell majd cipelnem az ötödikre otthon, plusz az elsőre az irodában. Amit most láttam holland, 18 kilo...hogy a picsába hurcoljam föl-le nap mint nap? Mondjuk, ez is lehet  az edzés része, hihi.

Jut eszembe, edzés. Tegnap két hét után végre voltam ilyen aerobik órán. Azt hittem, belehalok. Volt egy rész, amikor konkrétan le kellett ülnöm, mert éreztem, hogy az ájulás szélén vagyok. Mondjuk, ez két okból sem csoda. 1. Pécsen sikerült minden nap belefutnom a cigibe, mégha nem is csak dohányt tartalmazott... 2. Tegnap sikerült marha keveset ennem, úgyhogy gyakorlatilag nem is a szussz hiányzott, hanem az energia. Olyan éhesen mentem haza, mint egy ló...vagy bármilyen nagy és éhes állat. Mindenesetre megfogadtam, hogy megpróbálok nem kihagyni ilyen hosszú időt legközelebb, mert így nagyon fájdalmas volt a dolog. Konkrétan még káromkodtam is, és csúnyán néztem arra a szerencsétlen edzőre, aki pedig végig próbált mosolyogva ösztönözni minket.

Na, most meg bicaj lázban égek megint. Nincs pénzem rá, de muszáj vennem tavasszal. Sokkal könnyebb lenne az élet, főleg a munkába járás, mert bicajjal kb. negyed óra alatt bent lennék. Meg igazság szerint az is eszembe jutott most, hogy tavaly hollandiában nem zavart a hó, az eső, a szél, a hideg, akkor is tekertem, és semmi bajom nem lett, szóval akár már a diákhitel után is vehetnék egyet, és enyém lehetne az "országút". Azt kéne gyorsan eldöntenem, hogy rászánok-e olyan 40-50 ezret vagy sem. Mondjuk, aluvázas nincs is ezalatt nagyon.

Mennem kell, ma találkozom a szakdolgozatom ügyében a konzulensemmel. Kiváncsi leszek, hogy tud-e segíteni vagy inkább elküld a halálba, hogy harmadjára módosítok a témámon...

A bejegyzés trackback címe:

https://citrombaharapott.blog.hu/api/trackback/id/tr451684494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása