a neheze...

 2010.02.10. 11:13

Hát, nem hívnak. Kezdenek lemondani az egészről, már inkább azt tervezgetem, hogy miért lesz jó nekem az, ha nem hívnak fel. Az a legnagyobb baj, hogy nem értem, mit ronthattam el. Részemről azt hiszem, megtettem mindent, ami szükséges volt ahhoz, hogy a héten felhívjanak, és mondjanak egy jó hírt. Elbíztam volna magam?

A másik probléma, hogy sík ideg vagyok az egésztől. Így semmivel nem tudok most érdemben foglalkozni. Olyan ez, mint amikor egy vágyott pasi hívására vár az ember lánya. Vajon meddig kell még várnom? Vajon felhív-e valaha is? Én hívjam fel? Hány hívástól számít tolakodásnak a telefonálás? És miért nem képes hívni, ha megígérte? Talán csak elfoglalt vagy elfelejtette. Vagy talált valaki mást, akit szívesebben felhív...áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

MA FEL FOGNAK HÍVNI (muszáj:))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444444

A bejegyzés trackback címe:

https://citrombaharapott.blog.hu/api/trackback/id/tr371745080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása