asza nap...milyen?!

 2010.03.16. 21:40

Melyik az a betű, amivel az alábbi szavak kezdődnek? a, ű, ék, asz...nos, ez az a betű, amit most nem tudok leírni, mert ezen a gépen nincs ilyen billentyű. Valaha volt, de eltűnt.

Remek hétvégét töltöttem a csajommal. Alig várom, hogy itt legyen pesten, és összeköltözzünk.:)

Viszont most égető a hiánya másnak. Most mondhatnám, hogy csak szimplán "kanos" vagyok, mert itt a tavasz, de sajnos nem csak erről van szó. Sokkal inkább egy kibaszott, normális, lilaködös, asz párkapcsolatra gondolok. És akárhova ordítom a ejem (tényleg nem tudom leírni azt a betűt), csak ilyen kurva párokat látok. Tudom, most inkább örülnöm kéne bárki boldogságának, de ki a szart érdekelnek az utcán szenvedélyesen csókolózó párok?! Kik ők nekem? Mi a aszért szeressem őket? Nem, képtelen vagyok örülni a boldogságuknak. Biztos én vagyok a ogyatékos, hogy nem megy, de inkább elogadom. Ez is én vagyok, sok szar mellett.

Amúgy csak azt akartam mondani, hogy minden asza ám...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://citrombaharapott.blog.hu/api/trackback/id/tr661845521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása